[Fantezie] Might of Somesh
3 participanți
Pagina 1 din 1
[Fantezie] Might of Somesh
- Spoiler:
Pe pamant toate rasele au ajuns in sfarsit la un pact. Desi s-a hotarat de acord ca fiecare rasa sa isi poata venera ce zeu doreste, ordinul preotilor a decis ca fiecare rasa sa isi poata construi biserici si culte religioase doar pe taramurile lor natale. In urma marilor cuceriri facute de Screamers, ordinul preotilor a impartit rasele in doua divizi: cei ce accepta vrajitoria si cei ce nu. Rasele care nu accepta vrajitoria sunt: oamenii, elfi, dwarfi, screamers, iar rasele care accepta vrajitoria sunt: undead, orc, demon, minotaur.
Nu dupa mult timp de la pace au inceput o gramada de razboaie civile. Stiti de ce? Vrajitoare. In acel moment, liderii Screamers au organizat o expeditie pentru a captura si a omori vrajitoarele. Se ofera recompensa pentru oricine demascheaza o vrajitoare si recompensa si mai mare pentru cine ucide o vrajitoare. Magia este permisa de catre ordinul magilor pentru toate rasele, insa vrajitoria nu. Stiti de ce? Vrajitoare.
Magie: magie elementara, enhancement, restoration, nature, holy, space, time, darkness
Vrajitorie: chestii mai odd gen VooDoo, cursing, descantece
Desi se pune pret mare pe capul vrajitoarelor rasele care accepta vrajitoria nu doresc ca Screamers sa poata oferi bani pentru capturarea si omorarea vrajitoarelor asa ca rasele care accepta vrajitoria a declarat razboi raselor care nu accepta vrajitoria.
Actiunea incepe in tabara amplasata de Screamers, care contine 200 de membri si curand va fi atacata de o armata de 1000 de orci. Stiti de ce? Vrajitoare. Cel mai apropiat oras de aceasta tabara este Underground Kingdom, orasul capitala al dwarfilor. Rasele sunt urmatoarele:
Oameni : pot folosi magie de toate felurile, mediu la tot, 0 tehnologie, ordinul preotilor nu accepta asta
Elfi: magie de natura si restoration, cine foloseste altfel de magie va fi excomunicat, in rest armuri usoare, in special din piele sau haina si sunt buni arcasi, 0 tehnologie
Dwarf: magie doar de piatra si metal, foloseste tehnologie gen pusti vechi, tunuri trase de cai si chestii dinastea, nu sunt mari fani ai magiei si nici al calaritului
Screamers: multa magie, rasa bazata pe magie si ceva tehnologie dwarven, aceasta rasa foloseste mai rar arme
Undead: toate posibilitatile imaginabile
Orc: shamanism, magie elementara, forta bruta, tot felul de arme, primitiv, 0 tehnologie
Minotaur: asemeni orcilor, doar ca ei se considera o rasa nobila si folosesc sclavi pentru lucru si membrii minotauri sunt doar luptatori si nobili
Demon: aceasta rasa inca este necunoscuta in deplin
Rasele care nu au nici o legatura cu razboiul vrajitoarelor sunt urmatoarele:
Dark Elf: Elf cu piele cenusie, asemanatori elfilor doar ca le place intunericul, folosesc o magie proprie asemanatoare necromaniei si magii de otrava, paianjenii domina mult in aceasta rasa
Iron Dwaf: dwarfi inteligenti, aceasta rasa nu lupta deloc, nu foloseste deloc magie, sunt interesati doar de mine si de ferme, sunt despartiti de dwarfi deoarece nu se considera a fi razvoinici, ci mai mult inventatori
Four-Armed Half-Dragonians: umanoizi foarte inalti, cu 4 maini, folosesc o magie proprie lor (mai mult asemanatoare cu Street Fighter decat cu D&D), sunt o rasa de nobili, folosesc doar sclavi pentru munci, anual organizeaza lupte in arene fara arme
Fey: o rasa in care toti membrii sunt mici de inaltime cu exceptia unor familii speciale, sunt interesati doar de economie, nu si de razboaie.
In acest rp trebuie sa va creati un SINGUR personaj inventat de voi. Trebuie sa precizati o clasa (gen: knight) sau o clasa hybrid (gen: warrior/hunter). Clasa poate sa evolueze in timpul rp-ului. In caz ca alegeti o clasa hybrid, aceasta nu va putea fi la potential maxim in nici una dintre cele doua clase, va fi jumi-juma. Daca alegeti sa jucati pe tehnologie va trebui sa jucati pentru dwarfi. Nu exagerati cu tehnologia, adica nu treceti peste nivelul de FFIV si WOW. Daca vreti sa jucati cu vrajitoare va trebui sa muriti sau sa fiti torturati. Trebuie sa hotarati ce clasa de magie poate folosit personajul creat in caz ca doriti sa folositi magie. Nu aveti voie sa creati personaje invincibile. In caz ca doriti sa folositi magie trebuie sa lucrati fie pentru un ordin sau un rege. Nu puteti sa alegeti si tehnologie si magie, doar una.
Reguli:
- fara insulte si injurii la adresa membrilor participanti
- fara dual-post, se va posta in ordine hotarata dupa inceperea rp-ului
- eu sunt admin peste acest rp
- fiecare membru are dreptul sa modifice povestea in orice punct al rp-ului
- cand vom avea un boss battle va trebui sa dureze minim 6 replici de persoana
- fara powerplay, doar in caz de event special
- fisele de personaj nu trebuie sa fie complexe, doar sa specificati aspectul fizic, varsta, rasa, clasa, eventual obiectiv si un mic backstory
- fara editat posturi din urma care pot alterna povestea
- fiecare membru este obligat sa citeasca tot ce posteaza ceilalti membri
- dupa ce a-ti creat un personaj eu o sa decid daca poate participa sau nu
- puteti sa inventati si voi nume de orase, paduri, pesteri sau alte creaturi care o sa fie intalnite pe parcursul rp-ului
- sa incercam sa postam in fiecare zi, daca trebuie sa lipsi ar fi bine sa anuntam
- daca timp de 3 zile cineva nu va posta, personajul lui va muri si rp-ul eventual va continua
- eu decid cand se termina povestea, daca doriti sa nu mai participati la rp, anuntati
- in acest rp timpul este un scalar, atat cel fizic cat si cel biologic(adica fara calatorie in timp si vraji de intinerire)
- in caz ca mai apar modificari de reguli o sa fie anuntate
//Eu o sa creez personaj dupa ce creati voi pentru a nu face personaje asemanatoare
Ultima editare efectuata de catre Homerface in 4/8/2014, 13:32, editata de 7 ori
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Există rasă blood elf? Care sa poată folosi tehnologie?
Metonymy- Game Master
- Sex :
Mesaje : 1381
Puncte : 6365
Aprecieri : 17
Varsta : 28
Localizare : Somewhere over the rainbow
Categoria Favorită : Roleplay: Fantezie
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Nu exista rasa blood elf. Doar simplu elf si nu poate folosi tehnologie. Daca vrei tehnologie go for dwarf or screamer sau human care lucreaza pentru dwarf/screamer
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Anton Moritz
Clasa: Engineer
Story:
Anton Moritz este un inginer de 22 de ani cu ochii albaștri, părul brunet, corp bine făcut și înalt.
El nu își aduce nimic aminte despre părinții lui, a fost abandonat de mic împreună cu sora lui Liesa care era cu un an mai mare ca el.. El și sora lui au fost crescuți de dwarfi într-unul dintre cele mai mari așezări ale dwarfilor. Ajutat de Khîm un profesor renumit printre dwarfi, el a început să studieze tehnologia dwarfilor și să devină junior engineer. Când avea vârsta de 17 ani sora lui a dispărut într-un mod misterios. Fiind motivat de furie profundă și loialitate scopul lui principal este să o găsească pe sora sa și să afle ce s-a întămplat cu ea, ea fiind singurul membru din familie care i-a ramas.
Momentan el lucrează pentru dwarfi, avînd majoritatea echipamentului fabricat de catre ei. Poartă cu el tot timpul două pistoale și un rucsac cu diferite unelte.
- Imagine:
Clasa: Engineer
Story:
Anton Moritz este un inginer de 22 de ani cu ochii albaștri, părul brunet, corp bine făcut și înalt.
El nu își aduce nimic aminte despre părinții lui, a fost abandonat de mic împreună cu sora lui Liesa care era cu un an mai mare ca el.. El și sora lui au fost crescuți de dwarfi într-unul dintre cele mai mari așezări ale dwarfilor. Ajutat de Khîm un profesor renumit printre dwarfi, el a început să studieze tehnologia dwarfilor și să devină junior engineer. Când avea vârsta de 17 ani sora lui a dispărut într-un mod misterios. Fiind motivat de furie profundă și loialitate scopul lui principal este să o găsească pe sora sa și să afle ce s-a întămplat cu ea, ea fiind singurul membru din familie care i-a ramas.
Momentan el lucrează pentru dwarfi, avînd majoritatea echipamentului fabricat de catre ei. Poartă cu el tot timpul două pistoale și un rucsac cu diferite unelte.
Ultima editare efectuata de catre Sonozaki in 29/7/2014, 01:03, editata de 1 ori
Metonymy- Game Master
- Sex :
Mesaje : 1381
Puncte : 6365
Aprecieri : 17
Varsta : 28
Localizare : Somewhere over the rainbow
Categoria Favorită : Roleplay: Fantezie
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Avem voie cu tech ca si în Attack on Titan? Chestiile alea cu care se deplasează.
Metonymy- Game Master
- Sex :
Mesaje : 1381
Puncte : 6365
Aprecieri : 17
Varsta : 28
Localizare : Somewhere over the rainbow
Categoria Favorită : Roleplay: Fantezie
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Sa zicem ca ai voie
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Eryngwen
Rasa: Elf
Clasa: Hunter/Sage
Magic: Nature, *
Story:
Încă de la începutul vieți ei până în prezent Eryngwen a trăit si a copilărit în impărăția elfilor. Însetată de cunoaștere a început să studieze magia rasei sale și să devină expertă în vrăjile de creație ale elfilor. A fost o mare parte din timp healer pentru o grupare hunteri numită Phoenix Bow Ten, care vâna bestii rare și periculoase. Acolo a învățat să folosească arme precum sabia și arcul, iar mai târziu a învățat să îmblânzească animale. Un moment cheie din viața ei a fost când s-a întălnit cu un Elf Owl pe care l-a numit Silverstar. Fiind influențată de Silverstar, ea a renunțat la vânarea de animale și a părăsit astfel Pheonix Bow Ten, alăturându-se astfel unei guilde numită Eternal Library Guild, o guildă neutră care era interesată doar de cărți și de cunoștiințe noi. Mutarea în noua guildă a reușit să-i potolească setea de cunoaștere însă nu de tot, ea este interesată să învețe magii străine cu riscul de a fi excomunicată.
Eryngwen are ochi rotunzi de culoare portocalie, părul ei este lung, mătăsos de culoare ocru, este purtat într-un stil complex și diferit față de majoritatea elfilor. Pielea ei este albă iar garderoba ei este una ciudată și împrumutată de la alte rase. Eryngwen este motivată de sete pentru cunoaștere, evită să lupte în majoritatea cazurilor și poartă cu ea tot timpul un pumnal și o sabie.
- Imagine:
Rasa: Elf
Clasa: Hunter/Sage
Magic: Nature, *
Story:
Încă de la începutul vieți ei până în prezent Eryngwen a trăit si a copilărit în impărăția elfilor. Însetată de cunoaștere a început să studieze magia rasei sale și să devină expertă în vrăjile de creație ale elfilor. A fost o mare parte din timp healer pentru o grupare hunteri numită Phoenix Bow Ten, care vâna bestii rare și periculoase. Acolo a învățat să folosească arme precum sabia și arcul, iar mai târziu a învățat să îmblânzească animale. Un moment cheie din viața ei a fost când s-a întălnit cu un Elf Owl pe care l-a numit Silverstar. Fiind influențată de Silverstar, ea a renunțat la vânarea de animale și a părăsit astfel Pheonix Bow Ten, alăturându-se astfel unei guilde numită Eternal Library Guild, o guildă neutră care era interesată doar de cărți și de cunoștiințe noi. Mutarea în noua guildă a reușit să-i potolească setea de cunoaștere însă nu de tot, ea este interesată să învețe magii străine cu riscul de a fi excomunicată.
Eryngwen are ochi rotunzi de culoare portocalie, părul ei este lung, mătăsos de culoare ocru, este purtat într-un stil complex și diferit față de majoritatea elfilor. Pielea ei este albă iar garderoba ei este una ciudată și împrumutată de la alte rase. Eryngwen este motivată de sete pentru cunoaștere, evită să lupte în majoritatea cazurilor și poartă cu ea tot timpul un pumnal și o sabie.
Ultima editare efectuata de catre Sonozaki in 29/7/2014, 14:37, editata de 4 ori
Metonymy- Game Master
- Sex :
Mesaje : 1381
Puncte : 6365
Aprecieri : 17
Varsta : 28
Localizare : Somewhere over the rainbow
Categoria Favorită : Roleplay: Fantezie
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Lyra Tinuviel
Rasa: Human
Clasa: Demon Hunter
- Spoiler:
Story:
Viata Lyrei nu a fost niciodata una de poveste , ea fiind vanduta ca sclava de propriul ei tata la varsta de 7 ani, unui lord foarte bogat.Viata de sclav nu a fost usoara , dar avut si partile ei bune , daca le poti numi asa, in urma carora a invatat cateva trucuri.A scapat de sclavie la varsta de 12 ani cand stapanul ei a fost asasinat de un rival.De atunci a bantuit pe strazi 1 an si ceva pana cand a fost gasita si adoptata de un elf hunter pe nume Aegon.Acesta a luat-o sub aripa lui si a invatat-o tot ce stia, antrenand-o astfel incat a devenit un foarte bun vanator.Tot el a fost cel care i-a dat si un nume, deoarece sclavii nu aveau asa ceva, fiind tratati mai rau decat animalele de unii stapani.Anii de sclavie si mai ales antranemtele permanente la care a fost supusa de Aegon au facut-o pe Lyra sa fie rece si nemiloasa, dar mai ales sa nu aiba incredere in nimeni decat in propria persoana, exceptandu-l pe Aegon.De atunci aceasta a calatorit cu el efectuand diferite misiuni si castigandu-si painea ca mercenar.Dar ca toate lucrurile bune, mica urma de fericire pe care o gasise nu avea sa dureze.In urma unei misiuni ce implica prinderea unui grup de vrajitoare Aegon a disparut in mod misterios.Acest lucru a marcat-o pe Lyra si facut-o sa aiba o ura profunda fata de vrajitoare si de tot ce reprezinta ele.Dupa disparitia acestuia Lyra si-a continuat meseria de mercenar, sperand ca intr-o zi sa dea de urma grupului respectiv si poate astfel sa afle ce s-a intamplat cu Aegon.
Lyra are 23 de ani, ochii migdalati albastri, parul lung si negru pe care il tine strans permanant in coada, este inalta si chiar frumoasa dupa standardele oamenilor.Nu umbla niciodata fara armura si mai ales fara armele ei ce includ arcuri, capcane si doua pistoale primite de la dwarfi in urma unei misiuni efectuate pentru ei.
Illusion magic:camuflaj, low level
Demon Hunter : ranged weaponry, traps, pasive skils
Demon Hunter : ranged weaponry, traps, pasive skils
Ultima editare efectuata de catre Crisom in 30/7/2014, 02:19, editata de 3 ori
Crisom- Bronz II
- Sex :
Mesaje : 156
Puncte : 4173
Aprecieri : 2
Varsta : 31
Localizare : Playing with my dragons
Categoria Favorită : Roleplay: Fantezie
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Sonozaki - personaj acceptat
Crisom - esti sigura ca e Hunter si nu Demon Hunter sau Assassin?
Amandoi va rog sa scrieti si rasa
Crisom - esti sigura ca e Hunter si nu Demon Hunter sau Assassin?
Amandoi va rog sa scrieti si rasa
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Merge si demon hunter?"big sparkly puppy eyes"
Crisom- Bronz II
- Sex :
Mesaje : 156
Puncte : 4173
Aprecieri : 2
Varsta : 31
Localizare : Playing with my dragons
Categoria Favorită : Roleplay: Fantezie
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Personaje acceptate amandoi, o sa incerc sa postez si eu astazi, doar o sa trebuiasca sa fac dubla postare atunci
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
NUME: Billy Ironduke Deathdotcom
Porecla: Billy, Iron
Rasa: Human
Clasa: Barbarian/Warlord
Iron a fost nascut intr-o familie de saracii care a fost supusa sclaviei de cand avea 7 luni. A fost antrenat sa lupte de la 6 ani si de la 15 ani a devenit o masina de lupta. La 18 si-a omorat SlaveMaster-ul si a devenit rege peste sclavi. A antrenat toti sclavii pentru lupta si a reusit sa elibereze toti sclavii din mainile unui clan de oameni barbari ce purtau masti de craniu si foloseau vraji de "iti schimbau genitalele". Dupa ce Iron a reusit sa preia conducerea sclavilor nimeni dintre oamenii sai nu a mai suferit de foame si chiar a reusit sa omoare un dragon pentru a hranii oamenii lui. A gasit urnele cu cenusile parintilor sai si atunci a gandit cu manie in mintea lui ca razboiul este singura cale. A vazut cu ochii lui cum palatele celor ce i-au inslavit au ars.
A reusit sa construiasca turnul multi-lingual pentru a ajuta toti oamenii lui sa comunice intre ei. Si atunci un zeu a trimis un potop si a reusit sa innece pe toti oamenii lui Iron. Iron uraste zeii. Dar diavolul a venit la Iron cu un plan nou pentru o ultima corupere a oamenilor. Shamanismul. S-a ajuns la un moment dat ca toti cei care se roaga la zei sa se roage la Iron pentru ca a omorat in numele zeilor si razboiul este destinul lui. Iron uraste razboaiele.
Are o putere fizica foarte mare, o data a ucis un dragon doar zugrumandu-l. Iron uraste dragonii. Dupa cativa ani a inceput razboiul vrajitoarelor si Iron a luptat pe mai multe fronturi, desi nu a vazut niciodata o vrajitoare. A reusit sa distruga o tabara de orcii de unul singur. Iron uraste orcii. A reusit sa elibereze mai multi sclavi din mainile minotaurilor. Iron uraste minotaurii.
Acum a fost convocat de catre conducatorul expeditiei de Screamers sa participa la vanatoarea de vrajitoare. Iron uraste vrajitoarele ... si Screamers.
Are 27 de ani, 1.92 metri, brunet, culoarea ochilor necunoscuta. Manuieste doua sabii foarte mari si grele care pot zdrobii chiar si stanci.
Magie: Warlord specific magic, low level Shamanism, Warcry, *
Abilitati: Barbarian passive abilities, Enduring, Weapon Mastery, *
Ordinea postarii va fi ordinea inversta inscrierii
-eu crisom sonozaki
Porecla: Billy, Iron
Rasa: Human
Clasa: Barbarian/Warlord
- Spoiler:
Iron a fost nascut intr-o familie de saracii care a fost supusa sclaviei de cand avea 7 luni. A fost antrenat sa lupte de la 6 ani si de la 15 ani a devenit o masina de lupta. La 18 si-a omorat SlaveMaster-ul si a devenit rege peste sclavi. A antrenat toti sclavii pentru lupta si a reusit sa elibereze toti sclavii din mainile unui clan de oameni barbari ce purtau masti de craniu si foloseau vraji de "iti schimbau genitalele". Dupa ce Iron a reusit sa preia conducerea sclavilor nimeni dintre oamenii sai nu a mai suferit de foame si chiar a reusit sa omoare un dragon pentru a hranii oamenii lui. A gasit urnele cu cenusile parintilor sai si atunci a gandit cu manie in mintea lui ca razboiul este singura cale. A vazut cu ochii lui cum palatele celor ce i-au inslavit au ars.
A reusit sa construiasca turnul multi-lingual pentru a ajuta toti oamenii lui sa comunice intre ei. Si atunci un zeu a trimis un potop si a reusit sa innece pe toti oamenii lui Iron. Iron uraste zeii. Dar diavolul a venit la Iron cu un plan nou pentru o ultima corupere a oamenilor. Shamanismul. S-a ajuns la un moment dat ca toti cei care se roaga la zei sa se roage la Iron pentru ca a omorat in numele zeilor si razboiul este destinul lui. Iron uraste razboaiele.
Are o putere fizica foarte mare, o data a ucis un dragon doar zugrumandu-l. Iron uraste dragonii. Dupa cativa ani a inceput razboiul vrajitoarelor si Iron a luptat pe mai multe fronturi, desi nu a vazut niciodata o vrajitoare. A reusit sa distruga o tabara de orcii de unul singur. Iron uraste orcii. A reusit sa elibereze mai multi sclavi din mainile minotaurilor. Iron uraste minotaurii.
Acum a fost convocat de catre conducatorul expeditiei de Screamers sa participa la vanatoarea de vrajitoare. Iron uraste vrajitoarele ... si Screamers.
Are 27 de ani, 1.92 metri, brunet, culoarea ochilor necunoscuta. Manuieste doua sabii foarte mari si grele care pot zdrobii chiar si stanci.
Magie: Warlord specific magic, low level Shamanism, Warcry, *
Abilitati: Barbarian passive abilities, Enduring, Weapon Mastery, *
Ordinea postarii va fi ordinea inversta inscrierii
-eu crisom sonozaki
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Undead
Toate unitatile undead sunt vindecate de poison si slabe la holy, nu o sa mentionez asta la fiecare unitate in parte. Undeads sunt imuni la puteri psihice, la boli, la vraji de transformare. Sunt mai puternici pe ploaie si in timpul noptii.
Unitati
TIER 1:
Zombie: nimic special, unitate terestra, inceata, face putin dmg
Schelet: unitate terestra, viteza medie, foloseste sabie si scut sau arc, slab la blunt dmg(ciocane, maciuca) si rezistent la pierce dmg(sageti, sulite)
Wight: schelet imbracat in armura de fier, foloseste longsword si scut, viteza medie, slab la blunt si foarte rezistent la pierce
TIER 2:
Wraith: fantoma simpla, melee si magie de gheata low level, viteza medie, leviteaza, rezistent la gheata si slab la tot ce e fizic
Liliac zombie: nimic special, zburator, slab la piercing, de obicei o sageata ii omoara
TIER 3:
Shadow: fantoma evoluata, lupta melee, foloseste vraji de gheata advanced level, rezistent la toate elementele si slab la tot ce e fizic. Abilitate speciala: mai puternic pe intuneric
Cavaler Schelet: schelet pe cal schelet, viteza mare, rezistent, sabie si scut, slab la foc si rezistent la sulite. Abilitate speciala: imun la sageti si gloante
Slayer Knight: unitate formata din 100% armura, nu se stie daca este o armura vie sau un schelet inaintru, foloseste sabii mari si scut mare, foarte rezistenti, rezistenti la Piercing si Slashing, slabi la crushing. Abilitate speciala: poate cauza fear, chaos dmg(adica da full dmg pe orice tip de armura)
Ghoul: zombie mai evoluat si mai rapid, este de obicei rapid ca un om, abilitati de crowd control, pot consuma cadavre pentru a se vindeca
//Ce scriu pe randul de deasupra de Ghoul nu apare, nu stiu de ce, normal in randul ce incepe cu piercing si randul de incepe cu Ghoul este ran liber, dar nu apare, la fel nu apare nici daca scriu ceva pe el
TIER 4:
Lich: schelet vrajitor, terestru, foloseste magii de foc, gheata si necro, slabi la crushing si rezistent la foc. Abilitate speciala: poate reinvia unitati undead
Doom Knight: unitate foarte inalta, terestra, are cam 3m inaltime, o armura imensa si foarte puternica rezistenta ls pierce si slash. Nu are nici o slabiciune. Detine o sabie de 2 metri lungime si un scut imens. Abilitate speciala: poate cauza fear, terror si chaos dmg
Gargoyle: unitate zburatoare, ataca melee, rezistenti la magie, imuni la magie de natura, cunosc magie de natura medium-level si sound based dmg, muscaturile sunt mult mai puternice decat vrajile, foarte rapizi. De obicei sunt rari. Abilitate speciala: pot sa se transforme in stana de piatra pentru a se vindeca, in acel moment devin invulnerabili dar imobili, pot chema alti gargoyles in ajutor cu puterea ultra-sunetelor, pot fi inviati de catre alti gargyles, deci daca luptam impotriva unui grup, e bine sa ii omoram la scurt timp pe unii fata de altii
TIER 5:
Vampir: stiti si voi ce e ala. Nu poate fi omorat decat prin taierea capului. Abilitati speciale: poate invoca lilieci, poate invia undeads, poate cauza fear, terror si horror, vampirism(adica drain life), poate converti unitati in vampiri
Dragonlich: dragon de oase, zburator si rezistent, rezistent la gheata. Abilitati speciale: splash dmg, poate cauza terror si horror, dmg dublu contra rasele care nu accepta vrajitoare, imuni la sageti, sulite, gloante
Abominatie: undeads creati de oameni sau alti undeads, pot varia de la o specie la alta, de obicei se gasesc doar in orasele undeads
TIER 6:
aici intra personaje speciale undead pe care o sa le adaug pe cum le intalnim
TIER 7:
zei si entitati undead
Toate unitatile undead sunt vindecate de poison si slabe la holy, nu o sa mentionez asta la fiecare unitate in parte. Undeads sunt imuni la puteri psihice, la boli, la vraji de transformare. Sunt mai puternici pe ploaie si in timpul noptii.
Unitati
TIER 1:
Zombie: nimic special, unitate terestra, inceata, face putin dmg
Schelet: unitate terestra, viteza medie, foloseste sabie si scut sau arc, slab la blunt dmg(ciocane, maciuca) si rezistent la pierce dmg(sageti, sulite)
Wight: schelet imbracat in armura de fier, foloseste longsword si scut, viteza medie, slab la blunt si foarte rezistent la pierce
TIER 2:
Wraith: fantoma simpla, melee si magie de gheata low level, viteza medie, leviteaza, rezistent la gheata si slab la tot ce e fizic
Liliac zombie: nimic special, zburator, slab la piercing, de obicei o sageata ii omoara
TIER 3:
Shadow: fantoma evoluata, lupta melee, foloseste vraji de gheata advanced level, rezistent la toate elementele si slab la tot ce e fizic. Abilitate speciala: mai puternic pe intuneric
Cavaler Schelet: schelet pe cal schelet, viteza mare, rezistent, sabie si scut, slab la foc si rezistent la sulite. Abilitate speciala: imun la sageti si gloante
Slayer Knight: unitate formata din 100% armura, nu se stie daca este o armura vie sau un schelet inaintru, foloseste sabii mari si scut mare, foarte rezistenti, rezistenti la Piercing si Slashing, slabi la crushing. Abilitate speciala: poate cauza fear, chaos dmg(adica da full dmg pe orice tip de armura)
Ghoul: zombie mai evoluat si mai rapid, este de obicei rapid ca un om, abilitati de crowd control, pot consuma cadavre pentru a se vindeca
//Ce scriu pe randul de deasupra de Ghoul nu apare, nu stiu de ce, normal in randul ce incepe cu piercing si randul de incepe cu Ghoul este ran liber, dar nu apare, la fel nu apare nici daca scriu ceva pe el
TIER 4:
Lich: schelet vrajitor, terestru, foloseste magii de foc, gheata si necro, slabi la crushing si rezistent la foc. Abilitate speciala: poate reinvia unitati undead
Doom Knight: unitate foarte inalta, terestra, are cam 3m inaltime, o armura imensa si foarte puternica rezistenta ls pierce si slash. Nu are nici o slabiciune. Detine o sabie de 2 metri lungime si un scut imens. Abilitate speciala: poate cauza fear, terror si chaos dmg
Gargoyle: unitate zburatoare, ataca melee, rezistenti la magie, imuni la magie de natura, cunosc magie de natura medium-level si sound based dmg, muscaturile sunt mult mai puternice decat vrajile, foarte rapizi. De obicei sunt rari. Abilitate speciala: pot sa se transforme in stana de piatra pentru a se vindeca, in acel moment devin invulnerabili dar imobili, pot chema alti gargoyles in ajutor cu puterea ultra-sunetelor, pot fi inviati de catre alti gargyles, deci daca luptam impotriva unui grup, e bine sa ii omoram la scurt timp pe unii fata de altii
TIER 5:
Vampir: stiti si voi ce e ala. Nu poate fi omorat decat prin taierea capului. Abilitati speciale: poate invoca lilieci, poate invia undeads, poate cauza fear, terror si horror, vampirism(adica drain life), poate converti unitati in vampiri
Dragonlich: dragon de oase, zburator si rezistent, rezistent la gheata. Abilitati speciale: splash dmg, poate cauza terror si horror, dmg dublu contra rasele care nu accepta vrajitoare, imuni la sageti, sulite, gloante
Abominatie: undeads creati de oameni sau alti undeads, pot varia de la o specie la alta, de obicei se gasesc doar in orasele undeads
TIER 6:
aici intra personaje speciale undead pe care o sa le adaug pe cum le intalnim
TIER 7:
zei si entitati undead
Ultima editare efectuata de catre Homerface in 4/8/2014, 23:14, editata de 1 ori
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Demon
Toate inutatile demon sunt rezistente le Fear, imune la veneratii(o subclasa de la holy), imuni la chaos dmg, sunt mai puternici in lupta daca afara sunt precipitatii, sunt vulnerabili la banish spells
Unitati
TIER 1:
Quasit: demon mic de juma de metru, nimic special, culoare cenusie, au coada clasica de demon(ca un varf de sageata) si coarne, pot avea chip de om, vultur, taur
Imp: unitati zburatoare si rapide, low level frost spells, slabi la pierce si rezistenti la magie, au attack speed mare
Lesser Demon: sunt rosii, cu coarne si coada de demon, umbla in 4 picioare, zici ca sunt facuti din foc, demon terestru incet, imuni la foc si slabi la apa si gheata, med level fire spells, attack speed si movement speed mic
TIER 2:
Nightmare: sunt cai de foc, demonici, rezistenti la foc si slabi la slashing, rapizi, ataca doar cu copitele
Succubus: demonite zburatoare, folosesc sabii si low level spells, slabe la curent(curent elemental, nu magic), viteza medie, rezistente la magie. Abilitate speciala: cand omoara pe cineva culeg sufletele mortilor
Reaper: unitati terestre foarte rapide, leviteaza, chargeri, slabi la foc si rezistenti la gheata, lupta melee. Abilitate speciala: se pot hranii cu suflete pentru buffs permanente
Demonbat: liliac de foc demonic, rezistent la foc si slab la gheata, foarte eficienti contra tintele zburatoare de dimensiuni mari
TIER 3:
Salamander: un fel de demon Naga, lupta cu o furca cu 3 dinti, vraji de foc high level, rezistente la foc si slabe la pierce. Abilitati speciale: pot cauza fear, splash dmg
Grinder: un fel de caini demonici destui de mari, mult mai mari decat cainii umani, foarte rapizi, chargeri, folosesc coltii si ghearele pentru a ataca, foarte greu de lovit cu arme ranged. Abilitate speciala: Horde bonus(cand sunt mai multi, fiecare grinder individual devine mai puternic)
Hell Hound: caini clasici ai iadului, de foc, imuni la foc si slabi la slash, pot arunca flacari pe gura
TIER 4:
Daemon: unitate semnatura a demonilor, zburator, acesta e demonul clasic, lupta cu arme, vraji si poate face summon la demoni din TIER 1 si 2, slabi la gheata si rezistenti la foc
Harpie: nu e taman demon dar sunt aliate cu demonii pentru moment, difera de la o harpie la alta
TIER 5:
Summoner: demon caster, slab la pierce, poate invoca orice demon din Tiee 1-4, poate deschide chiar portale din care sa iasa legiuni de demoni
Lava Dragon: spre deosebire de fire dragon, acesti dragoni sunt mai mari si mai musculosi dar pot scuipa flacari doar daca inghit lava inainte, imuni la foc si la nature
Bile Daemon: demoni superior, de obicei paznici ai oraselor demonilor, cunosc atat magia cat si melee
TIER 6:
unitati speciale ale demonilor, vor fi introdu-ce la momentul intalnirii lor
TIER 7:
entitati si zei ai demonilor
NOTA: demonii cand mor nu apar cadavre, teoretic dispar, lasa doar ceva jar in locul respectiv, demonii nu se nasc, ei sunt invocati
Toate inutatile demon sunt rezistente le Fear, imune la veneratii(o subclasa de la holy), imuni la chaos dmg, sunt mai puternici in lupta daca afara sunt precipitatii, sunt vulnerabili la banish spells
Unitati
TIER 1:
Quasit: demon mic de juma de metru, nimic special, culoare cenusie, au coada clasica de demon(ca un varf de sageata) si coarne, pot avea chip de om, vultur, taur
Imp: unitati zburatoare si rapide, low level frost spells, slabi la pierce si rezistenti la magie, au attack speed mare
Lesser Demon: sunt rosii, cu coarne si coada de demon, umbla in 4 picioare, zici ca sunt facuti din foc, demon terestru incet, imuni la foc si slabi la apa si gheata, med level fire spells, attack speed si movement speed mic
TIER 2:
Nightmare: sunt cai de foc, demonici, rezistenti la foc si slabi la slashing, rapizi, ataca doar cu copitele
Succubus: demonite zburatoare, folosesc sabii si low level spells, slabe la curent(curent elemental, nu magic), viteza medie, rezistente la magie. Abilitate speciala: cand omoara pe cineva culeg sufletele mortilor
Reaper: unitati terestre foarte rapide, leviteaza, chargeri, slabi la foc si rezistenti la gheata, lupta melee. Abilitate speciala: se pot hranii cu suflete pentru buffs permanente
Demonbat: liliac de foc demonic, rezistent la foc si slab la gheata, foarte eficienti contra tintele zburatoare de dimensiuni mari
TIER 3:
Salamander: un fel de demon Naga, lupta cu o furca cu 3 dinti, vraji de foc high level, rezistente la foc si slabe la pierce. Abilitati speciale: pot cauza fear, splash dmg
Grinder: un fel de caini demonici destui de mari, mult mai mari decat cainii umani, foarte rapizi, chargeri, folosesc coltii si ghearele pentru a ataca, foarte greu de lovit cu arme ranged. Abilitate speciala: Horde bonus(cand sunt mai multi, fiecare grinder individual devine mai puternic)
Hell Hound: caini clasici ai iadului, de foc, imuni la foc si slabi la slash, pot arunca flacari pe gura
TIER 4:
Daemon: unitate semnatura a demonilor, zburator, acesta e demonul clasic, lupta cu arme, vraji si poate face summon la demoni din TIER 1 si 2, slabi la gheata si rezistenti la foc
Harpie: nu e taman demon dar sunt aliate cu demonii pentru moment, difera de la o harpie la alta
TIER 5:
Summoner: demon caster, slab la pierce, poate invoca orice demon din Tiee 1-4, poate deschide chiar portale din care sa iasa legiuni de demoni
Lava Dragon: spre deosebire de fire dragon, acesti dragoni sunt mai mari si mai musculosi dar pot scuipa flacari doar daca inghit lava inainte, imuni la foc si la nature
Bile Daemon: demoni superior, de obicei paznici ai oraselor demonilor, cunosc atat magia cat si melee
TIER 6:
unitati speciale ale demonilor, vor fi introdu-ce la momentul intalnirii lor
TIER 7:
entitati si zei ai demonilor
NOTA: demonii cand mor nu apar cadavre, teoretic dispar, lasa doar ceva jar in locul respectiv, demonii nu se nasc, ei sunt invocati
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Shout/WarCry
Abilitati speciale specifice barbarului si evolutiei lui
Howl: cauzeaza fear adversarilor din jurul caster-ului, nu functioneaza pe TIER 6 si 7
Taunt: atrage pe toti spre caster, nu functioneaza pe Berserkers, posedati, fanatici sau creaturi imun la Terror, confuse si nici pe cei din TIER 6 si 7
Alert: bonus defense la toti aliatii
Battle Cry: cauzeaza terror la adverasi, nu functioneaza pe cei imuni la terror si pe cei din TIER 7
Battle Order: bonus viata, mana si stamina la party
Grim Cry: cauzeaza horror la adversari, nu poate fi rezistat sau blocat, nu poti fi imun la el
War cry: Damage si stun la toti adversarii din jurul casterului, nu poate fi rezistat, blocat sau imun
Battle Command: bonus la skill-urile celor din party, gen reduce cd, creste dmg/heal sau durata buff/debuff
Threatening shout: scade dmg-ul fizic al adverarsarilor din jurul casterului
Intimidating shout: scade defensiva adverarilor si ii face vulnerabili la slashing si crushing, eliminand chiar si imunitatille la slashing si crushing
Battle Rage: intra in rage state(imun la magii si bonus la toate stats)
Rampage: intra in rampage state(mega-attack speed, extra dmg, sansa de stun la lovitura)
Grounding cry: aduce flierii pe pamant timp de 2 minute
???: momentan nu il detin
???: -||-
???: -||-
Abilitati speciale specifice barbarului si evolutiei lui
Howl: cauzeaza fear adversarilor din jurul caster-ului, nu functioneaza pe TIER 6 si 7
Taunt: atrage pe toti spre caster, nu functioneaza pe Berserkers, posedati, fanatici sau creaturi imun la Terror, confuse si nici pe cei din TIER 6 si 7
Alert: bonus defense la toti aliatii
Battle Cry: cauzeaza terror la adverasi, nu functioneaza pe cei imuni la terror si pe cei din TIER 7
Battle Order: bonus viata, mana si stamina la party
Grim Cry: cauzeaza horror la adversari, nu poate fi rezistat sau blocat, nu poti fi imun la el
War cry: Damage si stun la toti adversarii din jurul casterului, nu poate fi rezistat, blocat sau imun
Battle Command: bonus la skill-urile celor din party, gen reduce cd, creste dmg/heal sau durata buff/debuff
Threatening shout: scade dmg-ul fizic al adverarsarilor din jurul casterului
Intimidating shout: scade defensiva adverarilor si ii face vulnerabili la slashing si crushing, eliminand chiar si imunitatille la slashing si crushing
Battle Rage: intra in rage state(imun la magii si bonus la toate stats)
Rampage: intra in rampage state(mega-attack speed, extra dmg, sansa de stun la lovitura)
Grounding cry: aduce flierii pe pamant timp de 2 minute
???: momentan nu il detin
???: -||-
???: -||-
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Orc
Toate unitatile orc sunt imune pe puteri psihice, sunt mult mai puternice noaptea, pot cara cu ei boli pe care sa le raspandeasca usor, se recupereaza mai greu din fear, horror si terror fata de alte rase
Unitati
NOTA: Goblini, Trolli si Ogres sunt aliatii orcilor in acest Roleplay
TIER 1:
Kobold - orc simplu, nimic special, de obicei sunt muncitori, lupta doar la nevoie. Abilitate speciala: poarta otrava
Goblin - unitati mici, rapide, lupta cu arme melee, rezistenti la crush dmg. Abilitate speciala: poarta boli care se raspandesc repede pe adversari
Grunt - infanterie de baza a orcilor, slabi la pierce si rezistenti la crush, lupta cu arma 2-handed. Abilitate: desi sunt slabi la pierce, pot folosi un buff care sa ii faca foarte rezistenti la sageti si gloante, ramand slabi doar la sulite si impuns cu sabia
TIER 2:
Kobold Sniper - kobold cu arbaleta, are range mare
Wolf Rider - cavalerie de baza a orcilor, lupta cu sabie si scut, foarte rapizi, rezistenti la crush, pot arunca plasa pe adversari. Abilitate: pot da casta la Disease
GreenSkin - infanterie avansata a orcilor, rezistenti la crush, lupta cu dual wield axes. Abilitate: pot da cast la Reflect si Protect
TIER 3:
Goblin Chief - infanterie avansata a orcilor, slabi la pierce si rezistenti la crush, sunt cam cat un om de mari, lupta cu mace one-handed. Abilitate: pot face summon la un grup de goblini
Troll - unitati ranged a orcilor, folosesc tot felul de arme range, in special pietre si sulite, rezistenti la crush si slabi la foc
NOTA: trollul nu arata ca cel din WOW
Ogre - infanterie avansata, rezistenti la foc si slabi la pierce. Folosesc Mace 2-handed. Abilitate speciala: pot da cast la vraji de foc, debuffs si enrage
TIER 4:
Goblin Shaman - spellcaster de baza, slab la tot ce e fizic si rezistenti la curent. Abilitati: vraji de curent, pot face intuneric pe o zona, ceea ce avantajeaza orcii foarte mult, pot casta berserk(silence+dmg)
Orc Shaman - STORM, AND FIRE, HEED MY CALL!!
Wynd Rider - orc calaret pe Wyvern, folosesc sageti otravite, slabi la slash si rezistenti la pierce. Abilitate: pot sa isi dea auto-buff de speed boost
TIER 5:
Giant - orc urias, rezistent la crush, foloseste mace 2-handed, full armura. Abilitati: pot lovi tinte multiple, pot cauza fear
Swamp Dragon - dragini crescuti de orci, verzi, care arunca flacari
TIER 6:
General Gornak Elfeater - liderul armatei de 1000 de orci ce urmeaza sa atace tabara Screamerilor. Rezistent la crush. Abilitati: Causeasa Terror, poate pietrifica inamici, ignora armura, atacurile sale nu pot rata, poate cauza explozii si cercuri de foc
TIER 7:
Entitati ale orcilor, o sa fie postate daca le intalnim
Toate unitatile orc sunt imune pe puteri psihice, sunt mult mai puternice noaptea, pot cara cu ei boli pe care sa le raspandeasca usor, se recupereaza mai greu din fear, horror si terror fata de alte rase
Unitati
NOTA: Goblini, Trolli si Ogres sunt aliatii orcilor in acest Roleplay
TIER 1:
Kobold - orc simplu, nimic special, de obicei sunt muncitori, lupta doar la nevoie. Abilitate speciala: poarta otrava
Goblin - unitati mici, rapide, lupta cu arme melee, rezistenti la crush dmg. Abilitate speciala: poarta boli care se raspandesc repede pe adversari
Grunt - infanterie de baza a orcilor, slabi la pierce si rezistenti la crush, lupta cu arma 2-handed. Abilitate: desi sunt slabi la pierce, pot folosi un buff care sa ii faca foarte rezistenti la sageti si gloante, ramand slabi doar la sulite si impuns cu sabia
TIER 2:
Kobold Sniper - kobold cu arbaleta, are range mare
Wolf Rider - cavalerie de baza a orcilor, lupta cu sabie si scut, foarte rapizi, rezistenti la crush, pot arunca plasa pe adversari. Abilitate: pot da casta la Disease
GreenSkin - infanterie avansata a orcilor, rezistenti la crush, lupta cu dual wield axes. Abilitate: pot da cast la Reflect si Protect
TIER 3:
Goblin Chief - infanterie avansata a orcilor, slabi la pierce si rezistenti la crush, sunt cam cat un om de mari, lupta cu mace one-handed. Abilitate: pot face summon la un grup de goblini
Troll - unitati ranged a orcilor, folosesc tot felul de arme range, in special pietre si sulite, rezistenti la crush si slabi la foc
NOTA: trollul nu arata ca cel din WOW
Ogre - infanterie avansata, rezistenti la foc si slabi la pierce. Folosesc Mace 2-handed. Abilitate speciala: pot da cast la vraji de foc, debuffs si enrage
TIER 4:
Goblin Shaman - spellcaster de baza, slab la tot ce e fizic si rezistenti la curent. Abilitati: vraji de curent, pot face intuneric pe o zona, ceea ce avantajeaza orcii foarte mult, pot casta berserk(silence+dmg)
Orc Shaman - STORM, AND FIRE, HEED MY CALL!!
Wynd Rider - orc calaret pe Wyvern, folosesc sageti otravite, slabi la slash si rezistenti la pierce. Abilitate: pot sa isi dea auto-buff de speed boost
TIER 5:
Giant - orc urias, rezistent la crush, foloseste mace 2-handed, full armura. Abilitati: pot lovi tinte multiple, pot cauza fear
Swamp Dragon - dragini crescuti de orci, verzi, care arunca flacari
TIER 6:
General Gornak Elfeater - liderul armatei de 1000 de orci ce urmeaza sa atace tabara Screamerilor. Rezistent la crush. Abilitati: Causeasa Terror, poate pietrifica inamici, ignora armura, atacurile sale nu pot rata, poate cauza explozii si cercuri de foc
TIER 7:
Entitati ale orcilor, o sa fie postate daca le intalnim
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
De acum inainte eu o sa postez si din ipostaza lui Michael Angelo deoarece este un personaj important in acest RP asa ca va avea foaie de personaj
NUME: Michael Angelo
Porecla: Mike
Rasa: Screamer
Clasa: Technomancer/Alchemist
Michael Angelo este un screamer foarte inteligent, aproape cel mai inteligent screamer de pe intreaga planeta. Dupa ce a facut niste descoperiri importante a inceput sa fie vanat de catre preoti, fiind acuzat de vrajitorie, si de catre Brotherhood of the Snake, pentru a-i folosit geniul in favoarea lor. A stat foarte mult timp ascuns in pesteri si are multe secrete foarte bine ascunse. Este increzut, batjocoritor, nu suporta vrajitoarele, membrii Brotherhood of the Snake si preotii. Este si un pictor, muzician si atlet foarte bun.
NUME: Michael Angelo
Porecla: Mike
Rasa: Screamer
Clasa: Technomancer/Alchemist
Michael Angelo este un screamer foarte inteligent, aproape cel mai inteligent screamer de pe intreaga planeta. Dupa ce a facut niste descoperiri importante a inceput sa fie vanat de catre preoti, fiind acuzat de vrajitorie, si de catre Brotherhood of the Snake, pentru a-i folosit geniul in favoarea lor. A stat foarte mult timp ascuns in pesteri si are multe secrete foarte bine ascunse. Este increzut, batjocoritor, nu suporta vrajitoarele, membrii Brotherhood of the Snake si preotii. Este si un pictor, muzician si atlet foarte bun.
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Re: [Fantezie] Might of Somesh
Screamer
Toate unitatiile Screamer sunt imune la abilitati de sunete, gen WarCry sau Bard. Sunt rezistenti la foc si vulnerabili la gheata. Poate sa respire sub apa mai mult decat orice rasa, se regenereaza mai repede ca orice rasa si pot manca insecte pentru regenerare mai rapida.
Unitati
TIER 1:
Inquisitor: unitate screamer de baza, foloseste energy weapons melee. Abilitate speciala: pot sa supra-incarce armele pentru range dmg
Duelist: foloseste drillbit(arma melee cu drill) si mana grenades(grenade care cand explodeaza scade atat viata cat si mana). Abilitate speciala: pot sa isi refaca grenadele din grenade explodate
Calculator: foloseste magie ciudata bazata pe numere si algoritmi
TIER 2:
Inventor: foloseste nanobots pentru a vindeca si a face dmg adversarilor. Abilitate speciala: invizibilitate
Priest: foloseste magie holy
Advanced Inquisitor: sunt inquisitori care zboara pe ceva discuri zburatoare, pot folosii si Photon Bows
TIER 3:
Blue mage: foloseste blue magic, o sa dau un link cu blue magic la nevoie
Arithmetician: calculator expert la magie
TIER 4:
Engineer: foloseste atat energy weapons cat si tunuri portabile si bots. Abilitate speciala: summon la bots
Deacon: Tehno-priest avansat
Warbot: botsi melee, folositi pentru lupta, Slabi la curent si rezistenti la pierce
TIER 5:
Debbugers: lupta cu energy weapons, melee si range. Abilitate speciala: pot reduce mana adversarilor la 0 la fel si eliminarea buffs
Scientist: Calculator si engineer combinat
TIER 6:
Lord Worsnop
Michael Angelo
TIER 7:
General Ogun
Toate unitatiile Screamer sunt imune la abilitati de sunete, gen WarCry sau Bard. Sunt rezistenti la foc si vulnerabili la gheata. Poate sa respire sub apa mai mult decat orice rasa, se regenereaza mai repede ca orice rasa si pot manca insecte pentru regenerare mai rapida.
Unitati
TIER 1:
Inquisitor: unitate screamer de baza, foloseste energy weapons melee. Abilitate speciala: pot sa supra-incarce armele pentru range dmg
Duelist: foloseste drillbit(arma melee cu drill) si mana grenades(grenade care cand explodeaza scade atat viata cat si mana). Abilitate speciala: pot sa isi refaca grenadele din grenade explodate
Calculator: foloseste magie ciudata bazata pe numere si algoritmi
TIER 2:
Inventor: foloseste nanobots pentru a vindeca si a face dmg adversarilor. Abilitate speciala: invizibilitate
Priest: foloseste magie holy
Advanced Inquisitor: sunt inquisitori care zboara pe ceva discuri zburatoare, pot folosii si Photon Bows
TIER 3:
Blue mage: foloseste blue magic, o sa dau un link cu blue magic la nevoie
Arithmetician: calculator expert la magie
TIER 4:
Engineer: foloseste atat energy weapons cat si tunuri portabile si bots. Abilitate speciala: summon la bots
Deacon: Tehno-priest avansat
Warbot: botsi melee, folositi pentru lupta, Slabi la curent si rezistenti la pierce
TIER 5:
Debbugers: lupta cu energy weapons, melee si range. Abilitate speciala: pot reduce mana adversarilor la 0 la fel si eliminarea buffs
Scientist: Calculator si engineer combinat
TIER 6:
Lord Worsnop
Michael Angelo
TIER 7:
General Ogun
Homerface- Argint IV
- Sex :
Mesaje : 386
Puncte : 4396
Aprecieri : 6
Varsta : 35
Localizare : Cercul imaginar din jurul meu imi delimiteaza pozitia curenta
Viața Utilizatorului :
Subiecte similare
» Might of Somesh
» [Fantezie] Anime RPG
» [Fantezie]Dragon's song
» [Fantezie] Quest of Neverlot
» [Fantezie]Goddness vas Angels
» [Fantezie] Anime RPG
» [Fantezie]Dragon's song
» [Fantezie] Quest of Neverlot
» [Fantezie]Goddness vas Angels
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum